شرایط بازگشت کالا

کاربران محترم موبایل اکسپرس در صورت داشتن شرایط اعلام شده ، می توانند نسبت به بازگشت کالا اقدام نمایند:

انصراف مشتری از خرید

در صورتی که مشتریان قبل از ارسال کالا انصراف خود را به بخش پشتیبانی اعلام نمایند، کلیه پرداختی ها (قسط اول + هزینه پیک) از طریق اسنپ پی عودت میگردد. اما اگر اعلام مشتریان پس از ارسال کالا صورت گیرد ، ابتدا میبایست مشتری گرامی از دریافت بسته خودداری نموده تا به فروشگاه برگشت داده شود و فرآیند لغو سفارش انجام شود (پس از وصول هزینه ارسال ).

در صورت دریافت کالا توسط کاربر شرط اصلی انصراف از خرید آن است که کالا را در شرایط اولیه خود (پلمپ و سالم)  و ضمنا در بازه زمانی 7 رروزه تحویل شرکت گردد. 

در صورت پرداخت از درگاه اسنپ پی ، مبلغ مذکور توسط اسنپ پی و طبق سیاست های آن مجموعه (طی 7 تا 10 روز ) و در صورت پرداخت از درگاه جیبیت مبلغ طی 7 تا 10 روز فقط به حساب شخص سفارش دهنده عودت میشود .

مغایرت ویژگی های ظاهری و فنی

در صورتی که کالای دریافتی به لحاظ ظاهری (رنگ) یا فنی (میزان حافظه یا مدل کالا)  با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد، ابتدا لازم است کاربر حداکثر طی ۲۴ ساعت موضوع را به پشتیبانی سایت اطلاع داده و برای بازگشت کالا بدون هرگونه آسیب یا باز کردن جعبه با پشتیبانی هماهنگی لازم را به عمل آورد. در صورتی که جهت تشخیص ویژگی های فنی و ظاهری نیاز به باز کردن جعبه باشد، در آن صورت از روشن کردن دستگاه خودداری نموده  و تمامی محتویات کارتن دستگاه عودت داده شود .

آسیب یا ایراد فنی و فیزیکی

تمامی محصولات موبایل اکسپرس دارای گارانتی شرکتی معتبر و یا گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

محصولاتی که “گارانتی شرکتی دارند، تحت شرایط تعیین شده ، از خدمات این شرکت ها برخوردار می باشند و لازم است در صورت آسیب و ایراد فنی با شرکت مربوطه به جهت خدمات رسانی و راهنمایی تماس گرفته شود و فروشگاه موبایل اکسپرس هیچگونه دخل و تصرفی در مورد این محصولات پس از باز شدن پلمپ و استفاده از آنها ندارد و مسئولیت آنها به طور کامل بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد .

محصولاتی که “گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند، در صورت وجود ایراد سخت افزاری، فرصت 7 روزه برای بازگشت (جهت بررسی مشکل محصول و تعویض آن و یا در صورت عدم موجودی لغو سفارش) را دارا میباشند. ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت عودت داده شود. وجود هرگونه شکستگی، خط و خش، ضرب دیدگی و برخورد با مایعات سبب عدم برخورداری از این امکان میگردد.

شرایط ارسال کالای بازگشتی

لطفا پس از هماهنگی با پشتیبانی، نسبت به ارسال کالای مربوطه اقدام نمایید. قبل از ارسال حتما از موارد زیر را مطلع باشید :

– لازم است دستگاه و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و در شرایط اولیه و به صورت صحیح، بسته بندی نمایید.

– توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه دستگاه و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد؛ در صورت  نیاز به شرح موضوع ،آن را در برگه ای جداگانه نوشته و درون پاکت قرار دهید.

-در صورتی که دستگاه را از طریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، رسید پستی را به همراه دستگاه ارسال نمایید.

هزینه های ارسال

در صورتی که بر اساس نظر کارشناسان موبایل اکسپرس، ایراد یا مغایرت مورد تایید قرار گیرد، هزینه های ارسال بر عهده موبایل اکسپرس  و در غیر این صورت بر عهده مشتری خواهد بود.

نحوه رسیدگی به کالاهای بازگشتی

تصمیم گیری در مورد کالاهای بازگشتی بر عهده کارشناسان این شرکت می باشد. زمان رسیدگی بین 3 تا 5 روز کاری خواهد بود ، این موضوع از طریق تماس پشتیبانی به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

آدرس انبار فروشگاه اینترنتی موبایل اکسپرس
تهران، چهارراه عزیزخان، پاساژ اداری ایرانیان، پلاک 191، طبقه 4 ، واحد 134