روش‌ها و هزینه‌های ارسال

  • ما در موبایل اکسپرس تمام تلاش خود را میکنیم که سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

    سفارش کاربران در شهر تهران از طریق پیک گروهی ارسال میگردد . سفارشات ثبت شده در اولین روز کاری پردازش ، آماده ارسال و تحویل پیک گروهی شده تا در بازه زمانی ۲۴ – ۴۸ ساعته تحویل کاربران گرامی با هماهنگی تلفنی قبلی و احراز هویت گردد. (لازم به ذکر است پاسخگویی تماس جهت تحویل بسته ملزوم میباشد)

    سفارش‌ کاربران سایر شهرها از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردد. زمان ارسال برای سایر شهرها، حدود 3 تا 5 روز کاری می باشد. جهت دریافت کد پیگیری مرسوله پستی این امکان برای کاربران گرامی در سایت موبایل اکسپرس وجود دارد تا پس از گذشت 24 ساعت از تحویل بسته به پست و تغییر وضعیت سفارش مربوطه به ” تکمیل شده ” با مراجعه به قسمت حساب کاربری > سفارش ها > نمایش سفارش مربوطه با کلیک بر روی عکس وضعیت ” تکمیل شده” اقدام به دریافت کد پیگیری مرسوله خود کنند.

    در ایام کمپین، با توجه به حجم بالای سفارشات ممکن است سفارش شما تا 72 ساعت، دیرتر از زمانهای اعلامی در بالا به دستتان برسد. پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم .

    گفتنی است در فروشگاه موبایل اکسپرس در حال حاضر امکان تحویل حضوری و یا ارسال سریع تر بازه زمانی اعلام شده و همچنین تعیین بازه زمانی خاص میسر نمی باشد لذا خواهشمندیم از کاربران گرامی به جهت دریافت سفارش در زمان مورد نظر خود ، از چند روز قبل نسبت به ثبت سفارش در موبایل اکسپرس اقدام کرده ، همچنین آدرسی را ثبت بنمایند که به طور حتم تحویل گیرنده طی بازه زمانی ارسال در محل تحویل حضور داشته باشند . ( در صورت عدم پاسخگویی تماس و یا عدم حضور گیرنده در زمان تحویل بسته ، مرسوله به جهت تعیین تکلیف به فروشگاه بازگشت خواهد خورد)

    مهم : لازم به ذکر است مسئولیت تمامی مرسولات تحویلی به شرکت های پست و پیک گروهی ، پس از تحویل به واحد مربوطه به عهده آنها بوده و فروشگاه موبایل اکسپرس دیگر دخل و تصرفی در مورد آنها نخواهد داشت لذا ضروری است کاربران گرامی در هنگام تحویل بسته از مامور پست و یا پیک مربوطه، سلامت فیزیکی کالا ، صحت اقلام سفارش ( تعداد و نوع کالا ) ، پلمپ بودن کالا و همچنین در صورت خرید کالا با گارانتی شرکتی به همراه داشتن نشان گارانتی بر روی جعبه کالا را بررسی ، تایید و اقدام به دریافت آن کنند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در موارد فوق از دریافت آن خودداری نمایند . بدیهی است دریافت بسته توسط کاربر به منزله تایید تمامی موارد فوق بوده و از سوی واحد ارسالی مربوطه و فروشگاه موبایل اکسپرس در قبال موارد فوق سلب مسئولیت میگردد .

    هزینه‌های ارسال

    هزینه پردازش ، بسته‌بندی و ارسال سفارش ها به تمامی نقاط ایران 70 هزار تومان میباشد.